Do widzenia Autokult.pl!

Po roku informowania Was o nowościach ze świata motocykli, przyszła pora na moje pożegnanie. Nie chciałabym, żeby ten wpis był ckliwą historią rodem z Harlequinów, nie chciałabym by ktoś też ronił łezkę za łezką, więc w telegraficznym skrócie postaram się podsumować mój czas spędzony z Wami.

Od 1 października ubiegłego roku napisałam dla Was 265 materiałów. Nie mnie to oceniać, czy to dużo, czy mało. Wiem natomiast, że jesteście bardzo uważnymi czytelnikami i nie raz – oczywiście zasadnie – wytknęliście mi błąd, którego nie powinnam popełnić. To było fajne, i choć nie raz było mi zwyczajnie głupio, i za to Wam dziękuję. Nie raz śmieję się z „byków”, które popełniałam między wierszami.

Miło było mi również dostawać wszelkiej maści wiadomości z uwagami, sugestiami dot. mojej pracy i propozycjami materiałów.

Przez czas spędzony w redakcji Autokult miałam okazję przetestować kilka ciekawych motocykli, oraz współpracować z chłopakami, których objęliśmy patronatem medialnym: Maćkiem Sikorą i Mariuszem Palichlebem z Pin-Up Racing Team. Ten drugi kilka miesięcy temu zdobył tytuł Mistrza Polski w rozgrywkach MotoYoungtimer Cup, dlatego jestem tym bardziej dumna, że naklejka AK widniała na owiewce jego motocykla podczas każdych zawodów.

Raz udało mi się zaangażować nawet w jazdy… na czterech kółkach, oldtimerami Skody.

Naszej sekcji motocyklowej zaufała także firma Shoei, dzięki czemu przez cały sezon mogłam jeździć w modelu NXR, który jest tak cichy, że koił wszystkie moje nerwy (nie, to nie reklama). Podczas wielu testów fotograficznie wspierał mnie Mariusz Zmysłowski, a w najbardziej awaryjnych sytuacjach – Paweł Mazurek – obu Panom bardzo dziękuję za sporą porcję cierpliwości i za wsparcie w realizacji wszystkich materiałów.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Myślę, że największe podziękowania należą się redaktorowi naczelnemu AK, czyli Rafałowi Wareckiemu, który zwerbował mnie do redakcji i miał cierpliwość do wszystkich moich pomysłów.

Przez cały sezon zaniedbywałam swojego bloga, więc pora na jego reaktywację. Coś się kończy, a coś się zaczyna…;-)

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Motocykle:

Tak wygląda nowa Yamaha XJR1300 Yamaha MT-07 Moto Cage z polskim akcentem Gorąca nowość: 300-konne Kawasaki Ninja H2 Shoei NXR - test kasku motocyklowego Honda po zwycięstwo w Dakarze Szkic nowego BMW S1000RR Motocykle na drogach płatnych za darmo? Elektryczne supermoto od KTM wkrótce 19-latek z Poznania zaprojektował inteligentne lusterka motocyklowe Tak może wyglądać turbodoładowane Kawasaki Ninja H2? Nowy VFR800X Crossrunner 2015 Polska marka Sokół reaktywowana Drogowy ABS od BMW dla sportowych motocykli Tajemnicza nowość: Kawasaki Ninja H2 Honda CBF125 2014 - test motocykla Co szykuje Harley na 2015 rok? Jak czytać oznaczenia na oponach motocyklowych? 125 ccm na kat. B - zaczęła się walka o klienta Nowy na rynku turystyków: BMW S1000XR Ekolodzy chcą wysokich kar dla motocyklistów Bardzo elitarny motocykl: Confederate Hellcat Speedster Google testuje autonomiczny motocykl Suzuki GSX-S 1000 uchwycony przedpremierowo Legendarny “szerszeń” Hondy wraca?